יום שלישי, 7 בפברואר 2012

עמל כפיים

נפתח בהודעה חשובה:
התפנה מקום של הרגע האחרון בטיול הוינטג' של אפריל. למהירות ההחלטה! כל הקודמת זוכה! התקשרו עכשיו (אענה לכם גם מהונג-קונג...) 052-6462902 או היכנסו לכאן

ונעבור לפוסט.
עכשיו אנחנו כבר שלושה בסטודיו. נורית, ארנון ואני. הרבה יותר כייף לעבוד ביחד מאשר לבד. היצירתיות פורחת, הטבע פורח, הנוף מדהים ומחר אני נוסעת להונג-קונג. לשלושה שבועות. לבקר את אחותי. איזה כייף!!!
אז רוצה להראות לכם את כל הרהיטים שיצרנו, כולם מחומרים מהטבע שאספתי במשך השנים וסוף סוף מצאתי להם שימוש. קיימות לשמה!

לא יאמן כמה דברים אפשר לעשות מדלת: 
שולחן
דלת ישנה שהפכה למדף עם מתלה לקיר


ספסל

ואפשר גם לדגמן על הספסל הזה. כמו שארנון עושה

מדף עם מראה. מסתבר שזה פריט מאד מבוקש. אז הנה כמה דוגמאות: (ושלא יהיו טעויות. חלקם עשויים מחלקי דלתות...)
השידה הזאת למשל בנויה משתי ארוניות קטנות שחברו זו לזו 



כמה מדפים




וכמה שולחנות
שולחן שהיה פעם מזוודה


הבובה שנמצאת אתנו כל הזמן


לופו שנמצא אתנו כל הזמן

ארנון ואני מנסים לעבוד

והנוף המדהים שנשקף מחלוננו

את הרהיטים צילום ארנולד בר, שכן יקר וצלם מוכשר ומומלץ ביותר!

ולפני פיזור, שתי תזכורות:

1. ניתן לראות ולרכוש את כל הרהיטים שאנחנו עושים גם בחנות האינטרנטית של Renew במרמלדה.

2. טיול הוינטג' באפריל - התפנה מקום של הרגע האחרון. למהירות ההחלטה! כל הקודמת זוכה! התקשרו עכשיו (אענה לכם גם מהונג-קונג...) 052-6462902 או היכנסו לכאן

להתראות

היילי

4 תגובות:

  1. כיף למצוא אנשים שאוהבים ומשפצים ריהוט ישן.
    בלוג מעולה, כבר נרשמתי.

    אני ובת זוגתי גם אוהבים לשפץ ולהחיות רהיטים ישנים שאנו מוצאים ברחוב.
    את מוזמנת לבקר בבלוג שלי.
    אלכס
    http://marxmus.wordpress.com/

    השבמחק
  2. רהיטים מקסימים ומדהימים!!!
    כיף לראות...

    השבמחק