יום חמישי, 12 באוגוסט 2010

כשואן סטראטן פגש את דה מרקס

החברות שלי עם אריאל היא די חדשה. פחות משנתיים. אבל היא מסוג ההיכרויות, שעל הרגע הראשון אתה בתחושה שבעצם היכרתם כל החיים. מכירים את ההיכרויות האלה?
כשהכרנו, אריאל בדיוק חזר לארץ אחרי 20 שנות גלות מרצון באנגליה. בן אדם לא גר באנגליה בהתנדבות, אם אין לו את חוש ההומור המתאים. ולאריאל יש. מה שעוד יש לו, הן היכולת וטביעת העין לזהות את היופי שבג'אנק. וזה מה שחיבר ביננו.
ולמה אני מספרת לכם דווקא עליו? או. משתי סיבות:
אריאל הוא צלם מאד מוכשר. הוא מצלם אופנה, מוסיקאים, פרסומות. עבד שנים עם טובי הצלמים באנגליה. אני כל כך אוהבת את התמונות שלו. תראו למשל את התמונה הזאת. מבט חדש על קונברס. נכון?

והנה עוד סיבה. לאריאל ולקרין יש צימר מדהים בחוף הבונים. וכשהם בנו את הצימר, יצאנו ביחד למסע חיפושים אחרי הריהוט המתאים, בחרנו ביחד את הפריטים, חשבנו ביחד איפה כדאי לחפש, מה כדאי לבחור ובעיקר צחקנו המון עד שהגענו להחלטה לגבי ה look המתאים. ומה שיצא זה שילוב אקלקטי של רהיטים ישנים צבועים, רהיטי וינטג' ורהיטים חדשים, צילומים מקוריים של אריאל ואפילו מייבש שיער משנות ה 60 שמצאתי באחד מטיולי השווקים שלי בלונדון  ב  Spitalfield.Market. גם חווית D.I.Y של אריאל היתה שם, שיצאו ממנה מדפים, ידיות למטבח, וספסל מקרשי בניה. התוצאה של המסע הזה הוא משהו שלם ומקורי עם המון תשומת לב ואהבה לכל פרט ולמקום עצמו. והחוויה שלי מכל זה היא שלmemorable experience!!!
והנה קצת תמונות מצימר חוף הבונים. פרט טריוויה קטן. שימו לב לתמונת הפורטריט. זוהי תמונתו של שחקן הכדורגל הצרפתי האגדי אריק קנטונה. ממליצה לכם בחום לראות את הסרט המקסים "מחפשים את אריק" looking for Eric שבו אריק קנטונה מופיע בתפקיד עצמו.





אה. ועוד לא סיפרתי לכם ששם המשפחה של אריאל הוא ואן סטראטן. כן. אבל זה כבר נושא לפוסט נפרד.

אז עכשיו תתרווחו, תנשמו עמוק, תישענו אחורה, ותהנו מהתמונות המדהימות של אריאל.
האתר של אריאל

ומהצימר המדהים שלו בחוף הבונים



להתראות ושבת שלום!

תגובה 1:

  1. למעו הגילוי הנאות כדאי להוסיף שה"צימר" הוא יחידת דיור מתחת לביתם הפרטי.

    השבמחק