יום ראשון, 1 בינואר 2012

לוטם - ברייטון - לוטם. טיולי הוינטג' של 2011

ב 2011 נוסד טיול הוינטג' . מרץ 2011 יצא הטיול הראשון חמוש בשמונה נשים נמרצות. מאז היו כבר עוד ארבעה טיולים!

ושימו לב לחדשות הבאות:
* הטיול לאפריל כבר סגור.
* נשארו שלושה מקומות לטיול במאי. זה שכולל גם את אמסטרדם. בנות!!!
* אה, ולפני שאשכח. נוכח הביקוש הגדול (טפו טפו טפו) תצא עוד קבוצה במאי! בתאריכים 25-31/5. מוזמנות להירשם.
* ובלי לחץ, אבל חייבים להירשם מעכשיו, לכל המעוניינות לצאת לטיול ליל בספטמבר 2012!!! 
לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

אז לכבוד שנת 2012 שבאה עלינו לטובה, החלטתי להעלות פוסט שיתמקד בא/נשים של הטיול. הנשים שיצאו אתי לטיולים האלה במהלך השנה, חלקן בשביל החוויה והסקרנות, חלקן גם כי זה העיסוק שלהן, כולן מכורות לעתיקות, פשפשים ווינטג', הטיפוסים הציוריים שפגשנו בטיולים - קולאז' של אנשים. כי את המקומות כבר ראינו בפוסטים הקודמים ונראה בטח גם בבאים. אבל האנשים - זה העניין המרכזי.

המודעה לטיול הבכורה



"הי היילי!
מצאתי שתי דקות של זמן מול המחשב ,אחרי שנפלתי בבת אחת לתוך המציאות של השגרה בבית והטמפרטורות שבחוץ.לא הספקנו להפרד כמו שצריך ביום שני על הבקר.רציתי להגיד שכל כך נהניתי מכל החוויה,זה היה ממש החוויה האולטמטיבית בשבילי.כל יום שווקים ופישפושים,מזג אויר קריר,חברה מעולה ושבוע שלם בלי לשמע כל שתי דקות "אמא..." באמת מילוי מצברים.אני ממש שמחה שזה קרה לבסוף ,לאחר הרבה השתדלות מצדך ושכנועים,היה שווה! תודה!" 
(מכתב מהגר, מבית המלאכה של הגר, טיול ספטמבר 2011 )

וקצת חוויות של שופינג. קצת? טוב נו, ה מ ו ן !!!














טוב נו, אז מה לוקחים?


ומה עם בתי קפה?








"חזרתי עכשיו מפלש בק לטיול שהיה (לא שנחתתי סופית מאז....)
הי כיף כיף כיף וברור שעושים את זה שוב"
(מכתב מאוסי עטר, טיול ספטמבר 2011 )


וגולת הכותרת: נכון שהתמונה קצת מטושטשת. אבל תודו. נכון שאין ספק שהוא קורא את האקונומיסט?


"המטרה הרשמית של הנסיעה היתה טיול שווקים (עתיקות, עתיקות ועוד עתיקות). אבל בעצם זה היה הרבה יותר - טיול משגע, חוויה תרבותית, חוויה חברתית, חוויה של טבע, טעמים, ריחות... והיילי מנצחת על הקונצרט הזה, אמא חיננית ואנרגטית. בשמחה אצטרף שוב לטיול הזה (והיילי יודעת את זה ושומרת לי מקום למאי בשנה הבאה. נכון?)"
(עמליה סלעי מספרת על החוויה שלה. טיול מרץ 2011 )












 "תארו לעצמכם שכונה קטנה, בתים בני 2-4 קומות. רחובות שקטים. כנסיה אחת. מספר כרי דשא וכמה עצים ירוקים. ועכשיו תארו לעצמכם שעל פני כל הרחובות פזורים מאות דוכנים של פשפשים. עתיקות, וינטג', ויד שניה. יש מי שסידרו שולחן ועליו פיזרו את מרכולתם ורבים פשוט פיזרו על הכביש את תופיניהם" (דפנה בונה מוינטג' מאניה על השוק בליל, צרפת, שגם שם הספקנו להיות.)






תאמינו או לא, אבל אל המסע הזה יצאתי ללא מצלמה רשמית (סלולאר לא נחשב...). לא יצאתי עם מצלמה, אבל יצאתי עם צלמת... חברתי, נירית גור קרבי הסתובבה איתי, עם היילי ועם חבורת נשים שבלעה לונה פארק שלם, אל מסע חוויתי בלתי ניתן לעיכול. (מהבלוג של קרן שביט "טוב ויפה" )



ולפני פיזור. ביום ששי הקרוב, 6.1 אהיה בקולאז' סייל של קרן שביט בממגורה של קנה קש בשפיים. מוזמנות להגיע, להנות מהשפע המדהים שיהיה שם ולברר אתי פרטים על הטיולים הקרובים.

מזכירה לכן:

* נשארו שלושה מקומות לטיול במאי. זה שכולל גם את אמסטרדם. בנות!!!
* נוכח הביקוש הגדול (טפו טפו טפו) תצא עוד קבוצה במאי! בתאריכים 25-31/5. מוזמנות להירשם.
* בלי לחץ, אבל חייבים להירשם מעכשיו, לכל המעוניינות לצאת לטיול לליל בספטמבר 2012!!! (כל הבתים ובתי המלון מוזמנים שם כבר מעכשיו:)
לפרטים ולהרשמה לחצו כאן





אז נתראה ביום ששי,
ושנת 2012  נ ה ד ר ת!!!!

היילי

3 תגובות:

  1. היילי,
    רציתי שוב להודות על הטיול הנפלא בדצמבר 2011, רואים בתמונות שאני ממש מאושרת (מצולמת עם עגלת הקניות על רקע הבית הוורוד..), ולדעתי גם שאר חברות הקבוצה. נהניתי מאד מהשווקים, הטעימות , המפגש עם התרבות האנגלית המקומית, אווירת טרום הכריסמס ובעיקר - מהחברה. הקבוצה היתה נפלאה, כיפית, מאפשרת ועשתה חצי מהחוויה אם לא יותר. יכולתי לחלוק את השמחה והחוויות עם אחרות, לשמוע את דעתן על ה"שלל" היומי, ללמוד יותר על פשפשים עתיקות ווינטז', ולשתות לחיים ביחד. להתראות, נגה

    השבמחק
  2. תודה נוגה, באמת היה טיול נהדר ומוצלח ביותר!

    השבמחק
  3. נראה טיול מהמם. אני חובבת עתיקות ויש לי אוסף של בקבוקי בושם ישנים ושל כל מיני קופסאות. מתה לנסוע לאנגליה, ערש העתיקות, ולבלות שם ימים שלמים בשווקים עם המפה כדי לא להחמיץ דבר.

    השבמחק