יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

שנה של שפע, צבע, טבע והרבה אהבה

השנה, יותר מכל שנה, אני שמה לב כמה תחילת שנה חדשה גורמת לכולם לחשבון נפש. בהקשר הזה, חייבים להודות שיש הרבה דברים חכמים ביהדות. (אם רק כל מיני אנשים שחושבים שהם נציגי אלוהים עלי אדמות לא היו מקלקלים לנו אותה). למשל, הארגון של החגים, ככה שיום כיפור בא אחרי ראש השנה. כי הרי לקראת ראש השנה כולנו עסוקים בלזרוק ולהפטר מכל המחשבות הרעות, ההרגלים ודפוסי ההתנהגות המכשילים ובלהגדיר מה אנחנו מאחלים לנו וליקירינו לשנה החדשה. כל אחד עם עקב האכילס שלו. כל אחד וחשבון הנפש שלו.. כל כך הרבה הבנות ותובנות עולות מההתבוננויות האלה. אז בטח שאחר כך חייב להיות יום כיפור, עם הזדמנות לחשוב על הכל ולעכל. וכמובן שבבטן ריקה זה עובד יותר טוב.

וזה כל כך הגיוני שראש השנה יהיה דווקא בעונה הזאת של השנה. במסגרת כל חשבונות הנפש, ההחלטות והשינויים שאתה מבטיח לעצמך שתעשה בשנה הקרובה, גם מזג האויר משתנה. ונעשה יותר נוח, וסלחני.

מראה מראה, ממה להפטר השנה?
אז לסיום שנת תש"ע ולתחילתה המבורכת של שנת תשע"א (יש להגות בעדינות. הגיה בלתי זהירה גורמת לגרון ניחר) רוצה לשתף אתכם בתמונות של כמה בתים ורהיטים יפים שהיה לי הכבוד והעונג להשתתף בחידושם בשנה החולפת.
כולי תקווה שגם בשנה הקרובה אזכה להשתתף ולחוות את ההתרגשות הזאת שבהפחת חיים חדשים ברהיטים ישנים, ביצירת חדש מישן, בהפיכת לקוחות חדשים לחברים ותיקים ושתהיה לכולנו שנה נהדרת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה