יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

חוויות מהשוק - חברים, לקוחות והפתעה!!!

זהו. אנחנו אחרי השוק. השוק הבא יהיה בסוף אוגוסט - ובסימן החגים המתקרבים ובאים (סתיו, אוויר, רוח - זה כל כך חסר לי בחום הזה).


התרעננות קלה

רציתי לספר על כמה דברים שחשבתי עליהם בעקבות השוק, והם כולם קשורים זה לזה.
חברים. הגיעו חברים שלי מכל מיני מקומות ו/או תקופות שלי בחיים. אני תמיד אוהבת את החברים שלי. אבל במקרים כאלה - אפילו יותר. ודרך אגב, גם חברים חדשים שלי מהפייסבוק הגיעו. מאד מרגש לגלות את הפנים שמאחורי הספר (באנגלית זה נשמע יותר טוב... the face behind the book ).
לקוחות. הגיעו לקוחות שהם גם חברים וחברים שהם גם לקוחות. יש משהו בעבודה המשותפת עם הלקוח ובתהליך שאנחנו עוברים ביחד בעבודה על הרהיטים שגורם להתקרבות, לסוג של היפתחות. יש כאלה שהקשר אתם קצת יותר אישי, ויש כאלה שפחות. אבל תמיד יש בו גם משהו אישי. וזה אחד הדברים שאני כל כך אוהבת ונהנית מהם בעבודה שלי.
שיתופי פעולה. אצלי, הם בדרך כלל קשורים לשני הדברים שדברתי עליהם קודם. לחברים וללקוחות. שיתופי הפעולה שלי נוצרים בדרך כלל עם חברים ו/או לקוחות, או שבעקבות שיתוף הפעולה - נוצרו חברויות חדשות. ולכן, הם תמיד עם אנשים שאני אוהבת, גם באופן אישי, וגם את מה שהם עושים. וזה תמיד משמח אותי כשהתחושה הזאת היא הדדית. יא, איזה כייף. גם הם אוהבים אותי ואת מה שאני עושה. לא משנה כמה שנים אני אהיה בתחום, זה תמיד ירגש אותי מחדש.
ולמה אני מספרת לכם את כל זה? או. זה למה.
te tea מיקי מ
שיתוף פעולה אחד - בשוק ארחתי את te tea של מיקי וארנון. מיקי וארנון הם חברים טובים שלי, שחזרו לארץ אחרי שהות של 16 שנים בארה"ב, שם ניהלו בית תה שהציע כ 100 סוגים שונים של תה אורגני. ועכשיו הם מביאים את זה לארץ. בשוק מיקי אפשרה לנו לטעום ולהכיר כמה סוגים של התה. והאמת, זה לא רק התה עצמו. זו כל חווית ההגשה, האסתטיקה של הכלים, האווירה שזה משרה (כמה שהצלחנו להנות מזה בחום המהביל שהיה באותו יום ששי). והתה - כל כך טעים.
שיתוף פעולה שני - אתם בטוח מכירים את מסעדת רוטמן בלוטם. מסעדה נהדרת. העיצוב המקסים, הפריטים המדהימים שמאיה רוטמן מביאה לשם (הייתי לוקחת בשמחה כל פריט ופריט...), שלא לדבר על האוכל המאד מאד טעים.
לקוח מרוצה ברוטמן

אז הנה ההפתעה. כדי להשלים את חווית הביקור בלוטם, לאחר שביקרתם בסטודיו שלי, ורכשתם את מה שהכי מצא חן בעיניכם, אתם מוזמנים לקפה (על חשבוני), מול הנוף המדהים של הגליל אצל רוטמן.
ואני מקווה ובטוחה שהביקור הזה יהיה חוויה אמיתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה