יום שישי, 3 ביוני 2011

Latest News

טיול השווקים הבא יוצא ב 24 לחודש. נותרו שני מקומות אחרונים. זאת ההזדמנות שלכם להצטרף אלי ואל הבנות לקפה או תה בברייטון העליזה.  וכמובן ל ה יריד ב  Goodwood .


מה אתן מזמינות?
  
ו - טיפ נוסף שקשור לשתי בנות מ ד ה י מ ו ת  שמצטרפות לטיול הקרוב. לאט לאט הטיול הזה תופס תאוצה ויותר אנשים מביעים ענין. באמת, מחמאה ענקית! טפו טפו טפו. ובטיול הזה ישתתפו שתי חברות יקרות, שהן גם פיגורות ענקיות בתחום הוינטג', העיצוב  וכל הדברים היפים שעושים לנו מצב רוח טוב כל כך.
הראשונה (בסדר הכרונולגי של ההיכרות) היא דפנה בונה מ וינטג' מאניה. את דפנה אני מכירה כבר שנים. מכורת וינטג' אמיתית. וינטג' מאניה הוא אתר של המון פריטים יד שניה, רהיטים, מנורות, אפילו אופניים. חלק מהפריטים שודרגו וחלקם נשארו בהדרם רב השנים.

מהאוצרות של דפנה

ועוד מהאוצרות של דפנה
החברה השניה היא  קרן שביט . את קרן היכרתי דרך הבלוג המקסים שלה ""טוב ויפה" מאת קרן שביט. חברה סיפרה לי על הבלוג, וזהו. כל כך התלהבתי מהטעם המדהים של קרן, מהקולאז' הצבעוני והמדוייק שהיא מצליחה להרכיב במכירות הקולאז' שלה. זכיתי להשתתף באחת המכירות, והחוויה היתה מדהימה. וכך נוצר ביננו הקשר, שהולך ומתחזק. ונראה לי הכי מתאים בעולם שקרן תשתתף בטיול הזה. כי אם קרן לא תשתתף, אז מי כן???
מתוך הבלוג "טוב ויפה" של קרן שביט



מהקולקציה של קרן


ולסיום, כל מי שרוצה להנות, ללמוד ולהפיק ממנת הנסיון והידע הגדושה שהכנתי לכן בטיול הזה - זה הזמן להצטרף לפני שהרשימה נסגרת. דפנה וקרן אתנו בטיול הקרוב.  ל Junk junkies שבינינו - נראה לכם שמותר לפספס שפע כזה של ידע ושיק  בטיול אחד ?
להתראות ושבת שלום
היילי  

2 תגובות:

  1. הטיול נשמע נפלא! האם זה עוד רלוונטי להצטרפות?

    השבמחק
  2. הי נוגה, דברי אתי. הטיול ביולי כנראה כבר סגור. אבל יש טיול מדהים וחדשני בספטמבר! היילי 052-6462902

    השבמחק