יום שני, 11 באפריל 2011

ברייטון כן מחכה לי


אני עכשיו בענייני סגירת הפינות לקראת הנסיעה הקרובה לברייטון. ובאותו עניין, רוצה לספר לכם סיפור עם פואנטה. לא הייתי סגורה לגבי מספר המשתתפות בטיול. והשאלה הקיומית שהטרידה אותי היתה אם יש צורך לפרסם את הטיול הזה בעוד מקומות.
בסוף החלטתי להירגע, ולתת ליקום להביא לי את התשובה. ואיך נרגעים ומחכים לתשובה מהיקום? הולכים לקרוא הורוסקופ. למה מה, אתם מכירים דרך יותר טובה? ושם היה כתוב, במפורש – "את נמצאת בהתלבטות. בקשי עזרה מחברים טובים". OK. אם אין ברירה, אז אין ברירה. ישר לחצתי על send למכתב שכתבתי קודם לכן לקרן שביט. במכתב בקשתי שתפרסם את הטיול בבלוג שלה. לא הייתי בטוחה אם לשלוח את המכתב. אבל עכשיו היה לי אישור מהערכאות הגבוהות ביותר (ההורוסקופ כמובן). כל זה קרה בשש בבוקר . בתשע, התחילו הטלפונים. למחרת בבוקר ראיתי SMS שנשלח אלי באחת בלילה מאביבה שמודיעה לי שהיא קראה הרגע (1 בלילה. זוכרים?) את הבלוג של קרן שביט. היא מוכרחה לצאת לטיול. את הטיול הקודם היא פספסה. שאשמור לה מקום. אז שמרתי. אז היא באה. וקרן, את מבינה שאת התשובה שהיקום שלח לי. נכון?


טוב. עכשיו קצת פרטים על מה הולך לקרות בברייטון במאי. קודם כל, פסטיבלים והרבה. פסטיבל Artists Open Houses, פסטיבל ברייטון - ארועי תרבות, מוסיקה, תאטרון, מחול, פסטיבל פרינג'.
לא מספיק? אז עכשיו בואו ניכנס לאווירה ונכיר כמה אקסמפלרים מהנוף האנושי בעיירה הציורית הזאת.
Metro-Deco - חנות רהיטים עם בית קפה משנות ה 30. שתי קומות של רהיטים בסגנון ארט דקו.
שוקי פשפשים שפתוחים כל הזמן  http://www.flea-markets.co.uk/gallery

אולם קולנוע, הישן ביותר באנגליה (בן 1000 שנים!!!) ושימו לב מה יש לו על הגג.

וגולת הכותרת, long live the queen, בית הקפה המלכותי The tea cosey . ממש מול הבית בו נלון, בית קפה שכל ההוויה שלו היא סביב בית המלוכה. התפריט, התמונות, העיצוב, הריהוט.  
והנה דוגמא אופיינית, או שתיים, למה שמחכה לכם בבית הקפה המדהים הזה.


שנאמר, Ground control to Brighton, do you hear me!!! Here we come

קצת אמנות. לא כל הזמן רק שופינג ושופינג













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה